Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
· учителі повинні навчати у таких напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
· давати учням виявляти активність у власному навчанні;
· учитель повинний працювати з учнями над розвитком навичок самоспрямованості;
· перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
· працюючи в групі, учні самі повинні обрати роль, яка їм подобається, в якій вони можуть себе реалізувати;
- учні повинні розуміти, що вони несуть відповідальність за свій вклад в спільну справу
Комментариев нет:
Отправить комментарий