понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
·        учителі повинні навчати у таких напрямках:  зміст, процес,  результати, навчальне середовище;
·        давати учням виявляти активність у власному навчанні;
·        учитель повинний працювати з учнями над розвитком навичок самоспрямованості;
·        перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
·        працюючи в групі,  учні самі повинні обрати роль, яка їм подобається, в якій вони можуть себе реалізувати;
  • учні повинні розуміти, що вони несуть відповідальність за свій вклад в спільну справу

Комментариев нет:

Отправить комментарий